ရည္ရြယ္ရာ..

ဤေနရာကား ခင္မင္သူမိတ္ေဆြသဂၤဟမ်ား၏ ကိုယ္ေတြ႔ဘ၀ျဖတ္သန္းမွႈမ်ားႏွင့္ ရင္တြင္းျဖစ္ဘ၀အေတြးအျမင္မ်ား၊ အမ်ိဳးသားေရး၊ ႏိုင္ငံေရးအသိအျမင္မ်ားအား နားခို ဖူးပြင့္ ခြင့္ျပဳရာေနရာေလး ျဖစ္ပါသည္။ အေဆြရဲ့ ခံစားမႈ၊ အေတြး အျမင္မ်ားအား သီကံုးေ၀မွ်လိုပါက sawlu27@gmail.com သုိ႔ဆက္သြယ္ေပးပုိ႔ႏိုင္ပါသည္။

Monday, May 28, 2012

သူနဲ႔က်ေနာ္

သူနဲ႔က်ေနာ္နဲ႔
မယ္လ FSP ေက်ာင္းမွာ
စတင္ေတြ႔ၾက ေပါင္းသင္းၾကရင္း
ရင္းႏီွးခင္မင္ခဲ့ၾကတယ္။

လကုန္ရင္သူကေခၚလို႔
ဘီယာဆုိင္သို႔သြားဘို႔
အေၾကာင္းဖန္လာတယ္။

လကုန္ရင္သူကမေခၚလို႔
က်ေနာ္ကလက္တို႔
ဘီယာဆိုင္သို႔သြားဘို႔
အေၾကာင္းဖန္လာျပန္တယ္။

ရင္းႏွီးေပါင္းေဖာ္၊ ခင္မင္ေသာ္လည္း
သူနဲ႔က်ေနာ္ၾကား
ကြာျခားခ်က္ကအမ်ားသား။

ဥပမာ
သူကသြားေခါေခါ
ကၽြန္ေနာ္ကခန္႔ေခ်ာ (မယံုမရွိနဲ႔)
သူကအသားမဲမဲႏႈတ္ခမ္းေမႊးကားကား
က်ေနာ္ကဗိုက္ရႊဲႊရႊဲ သနားကမား (ဟဲဟဲ)
သူကအိႏၵိယမွဘီေအ
ကၽြန္ေတာ္ကရြာဦးေက်ာင္းမွာ အသံုးလံုးမေၾက
သူက တလ ေလးေထာင္စား
က်ေနာ္ကတႏွစ္မွသံုးေထာင္သမား
သူကေက်ာင္းသြားရင္ဆုိင္ကယ္နဲ႔
က်ေနာ္ကညွပ္ဖိနပ္ ကၽြဲတဖက္ႏြားတဖက္။

သူနဲ႔က်ေနာ္ၾကား
ကြာျခားခ်က္ကအမ်ားသား
ဒါေပမဲ့ သူနဲ႔က်ေနာ္နဲ႔
တူညီတဲ့အခ်က္၊ တခုေတာ့ရွိေလရဲ့....

အဲဒါကဘာလဲဆိုေတာ့
က်ေနာ့္ခမ်ာ
မူးမူးနဲ႔ျပန္လာ၊ အိမ္အေရာက္မွာ
က်ေနာ့္မိန္းမက၊ အသံျပတ္ျပတ္နဲ႔
“အနားလာမကပ္နဲ႔၊ အိမ္ေရွ႕မွာသြားအိပ္” တဲ့။

သူ႔ခမ်ာ
မူးမူးနဲ႔ျပန္လာ၊ အိမ္အေရာက္မွာ
သူ႔ဆရာမက၊ အသံျပတ္ျပတ္နဲ႔
“အနားလာမကပ္နဲ႔၊ ဖိနပ္ခၽြတ္မွာသြားအိပ္” တဲ့.. ကဲ။

ဒီလိုနဲ႔
သူနဲ႔က်ေနာ္နဲ႔၊ ေပါင္းဖက္
လကုန္ရက္ေမွ်ာ္လ်က္၊ တရက္ျပီးတရက္…..။

တီးႏုိး (သေ၀ါတား)

တခ်ိန္ကကရင့္ေတာ္လွန္ေရးနယ္ေျမတြင္ ပညာေရး က႑တြင္ အတူတကြပခံုးဖက္လက္တြဲလုပ္ေဆာင္ခဲ့ၾကျပီးယခုအခါ အေမရိကားကိုေရာက္ေနေသာခ်စ္သူငယ္ခ်င္းဆရာေစာပဲေကာ္အားသတိရအလြမ္းေျပအမွတ္တရစပ္ဆိုထားတဲ့ကဗ်ာေလးတပုဒ္ပါ။

No comments: